Annyeong! ᄏᄏᄏ

Ronja on nimi ja päätinpä hetken mielijohteesta alkaa kirjoittamaan kpop-aiheista blogia! Ikää on 14 vuotta ja kpoppia olen kuunnellut 2012 Mnet Asian Music Awardista lähtien (kiitos kuuluu SHINeelle). 

Haha, kattoo nyt mitä tästäkin blogista tulee, en oo pitkään aikaa kirjottanut blogia ja en oikee tiiä mistä nyt alottaisin ¨ᄇ¨

Kerran kuulin jonkun sanovan, että blogi pitää olla aiheesta joka on itselle tärkeä ja lähellä sydäntä. Sitä kpop on mulle! Kpop on vaikuttanut lyhyen ajan sisällä mun elämään todella paljon. Se on vaikuttanut muhun tosi paljon ihmisenä ja oon tutustunut moneen nykyiseen hyvään ystävääni kpopin ansiosta. Musiikki näköjään yhdistää ihmisiä ᄏᄏ Kpop on kanssa nostanut mun standarteja niin korkealle etten enää pysty kuvittelemaan itseäni kenenkään muun kanssa kuin jonkun kpop-idolin, joka on pääsyy siihen että tulen luultavasti kuolemaan yksi viidenkymmenen kissan kanssa

Okay, I´ll keep this short. See you tomorrow ~